طراحی سایت 8 . از فضای سپید نترسید . 
فضای سفید یا به عبارتی خلأ یک المان درخشان در پباده سازی سایت هست که مقدار خوانایی و چشم شدن تارنما را بهبود میبخشد . به‌این فضا فضای منفی» هم گفته میشود به این دلیل‌که هیچ المانی مثل محتوا، عکس و یا مواقعی از این دست درین نواحی چشم نمی شود . 

طراحی وب

بخش اعظمی از صاحبان وبسایت‌ها سماجت دارا هستند که از ذره ذره سایت برای معرفی محصول ها و سرویس ها و یا این که قرار دادن مطالب و نکات موثر به کارگیری کنند در حالی که‌این تماما نادرست می‌باشد و خلأ اذن می‌دهد تا محتوای وب سایت و یوزرها بتوانند نفس بکشند و فارغ از هر مدل سروصدا و سردرگمی به المان‌های وب سایت نظم می‌بخشد . 
تا اینک تفکر کرده‌اید که چرا گوگل با آن عظمت صرفا یک ورقه سفید با یک عکس و یک پنل کاوش و تعدادی دکمه عادی میباشد؟ 
9 . تارنما را برای موبایل بهینه سازی فرمائید . 
می بایست بدانید که فعلا دستکم 80 درصد از کاربران وب گوشی هوشمند دارند و از این‌شیوه به تارنما‌ها سر می زنند، مطالعه می کنند و حتی خرید می نمایند . پس وب سایت شما بایستی ریسپانسیو باشد و برای تلفن همراه به صورت بی نقص با صرفه سازی شده باشد به نحوی که یوزرها گوشی در آن شم راحتی نمایند . 

10 . چشم شوید . 
در‌صورتی‌که میخواهید حضور آنلاین موثر داشته باشید و بتوانید از آن کسب درآمد نمایید باید در وهله‌ی نخستین، توسط مخاطبان دیده گردید . 

این کار با بسط یک استراتژی بهینه سازی مطلوب قابلیت و امکان‌پذیر میباشد که باید با دقت به پرسونای مخاطبان و مشتریان خویش که در موتورهای کاوش مواردی را جستجو میکنند این عمل را انجام دهید . ساخت محتوای مربوط به این عمل و با صرفه‌سازی کلیدواژه‌ها، تولید و انتشار ویدیوها و بلاگ و مقاله ها و مواردی از این قبیل شیوه‌هایی برای چشم شدن در بستر اینترنت و موتورهای کاوش مانند گوگل هستند . 

بایستی نخست در امر مطلوب‌ترین کلیدواژه‌ها تحقیق کنید و بدانید کاربران شما در وب دقیقا دنبال چه چیزهایی می باشند و متناسب با آن محتوا ایجاد فرمائید، بعد یوزرها شما‌را پیدا می کنند و ناچیز نادر با شما آشنا می‌شوند و تبدیل به مشتریان شما می‌شوند . در نظر داشته باشید که بهینه سازی فرایندی تدریجی میباشد و به هیچ عنوان قرار وجود ندارد به صورت ناگهانی از آن منفعت بگیرید و بایستی با تلاش و عملکرد مداوم و روزانه این کار صورت بپذیرد . 

11 . آزمایش و محاسبه کردن را متوقف نکنید . 
آنالیز شیوه‌هایی که چهت نیل به حاصل موردنظر خود به کارگیری میکنید بسیار کلیدی میباشد و بایستی بدانید کاربران شما چگونه با شما و وب سایت شما تعامل دارا‌هستند، نرخ کلیک‌ها، ترافیک دریافتی و نرخ فروش شما شما چه گونه است و کیفیت صفحات شما در موتورهای جستجو به چه صورت می‌باشد و چه سکو‌ای دارید . 

در‌حالتی که صدها برگه و نوشته‌علمی دارید بایستی این صفحه ها را تحلیل نمائید و اندازه تاثیرگذاری هر کدام را تعیین فرمائید و آن‌گاه با دقت به آن‌ها گام‌بعدی خود را بردارید . گهگاه وقت‌ها ممکن میباشد تغییراتی را در وبسایت ساخت فرمایید و درانتظار بمانید تا نتیجه آن را ملاحظه کنید، این آزمایش‌ها می توانند برد شمارا تضمین نمایند و هیچگاه نباید از انجام آزمایش‌ها بترسید و یا این که آن ها را رها فرمایید . آزمایش‌هایی مانند A/B می توانند به چهره اصولی شما‌را درین مورد امداد کنند . 

12 . لینک و پیوند‌های شکسته خویش را تصحیح نمایید . 
با دقت به تعداد صفحه های و حجم وبسایت شما ممکن است لینک و پیوند‌های شکسته در سایت شما به وجود بیایند و کاربران حین به کارگیری از مطالب تارنما شما با خطای 404 مواجه شوند و این خبر زیاد ناخوشایندی است و راندمان و سعی وب سایت شمارا دستخوش تغییرات منفی و مخرب می نماید و تجربه کاربری وبسایت شمارا در کسری از ثانیه تخریب مینماید . 

بایستی برای درست کردن این لینک و پیوند‌های شکسته نهایت عملکرد و توجه خود را به فعالیت ببنیدید چون این لینک و پیوند‌های شکسته در مرتبه‌بندی شما در موتورهای جستجو نیز تاثیر منفی دارا هستند . ابزارهای زیادی برای این فعالیت وجود دارد و اکثر وقت ها ابزارهای seo امکاناتی برای اطلاع یافتن از این لینک و پیوند‌ها و ترمیم آنان دارا هستند . 

13 . پیشنهادات و ایده‌های جدید و یگانه ارائه دهید . 
اینکه چگونه بازدیدکنندگان و مخاطبان خود را تبدیل به مشتری می کنید و یا این که به قول بازاریابان آن ها را وارد یک قیف برای فروش می‌کنید و آنها‌را نگه میدارید تا دوباره و مجدد از شما خرید کنند فقط با ارائه ایده‌ها و پیشنهادات تازه و خاص قابلیت و امکان‌پذیر میباشد . تقلید کردن از تارنما‌های رقیب ممکن میباشد نخست برای شما منافعی داشته باشد ولی تا‌زمانی‌که نتوانید صدایی مخصوص خویش ساخت نمائید همیشه زیر سایه‌ی رقبا خواهید بود . 

پیچیده وجود ندارد، اگر این کار را با م کردن همکاران و خلاقیت و ایده‌پردازی انجام دهید و عملکرد و پشتکار مداوم را به فعالیت ببندید بی تردید به سود خواهید رسید و تصمیمات شما درین قضیه می‌توانند تعیین کننده باشند . درضمن از تصمیم دریافت کردن، باخت تناول کردن و دوباره برخواستن نترسید . اکثری از کمپانی‌های بزرگی که شرایط فعلی میشناسید بارها و بارها ناکامی خورده‌اند البته از آن ها درس گرفته‌اند و رو به جلو حرکت کرده‌اند . 

14 . محتوایی متناسب با پرسونای مخاطب خویش ایجاد فرمایید . 
در‌حالتی که محتوایی می‌نویسید که یوزرها را درگیر نمایید می بایست مراقب باشید که گیر تله‌های محتوایی نیفتید . در حالتی‌که برای همگی محتوا ایجاد کنید در واقعیت برای هیچ کس محتوا تولید نکرده‌اید . محتوای شما خود شما میباشید و آن چیزی که روی آن تمرکز دارید . شما در پی چه مشتری‌هایی میباشید? پس متناسب با آن ها و برای آنان محتوا تولید کنید و بقیه را به راحتی حذف نمایید . 

بایستی بدانید چه کسی به وبسایت شما رمز میزند و به چه مراد رمز میزند و چه منفعتی برای شما دارد و متناسب با آن محتوا تولید نمایید . اهداف تجاری شما بایستی در محتوا موج بزند اما به سیرتکامل‌ای که مخاطبان متوجه آن نشوند . در حالتی‌که مخاطبانی دارید که از محتوای تارنما شما استفاده میکنند وظیفه شما این میباشد که‌این مخاطبان را تبدیل به مشتری فرمایید و میدانید چه است؟ هیچ چیز به مقدار قدرت حرف تاثیرگذار نمی باشد .
 


مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها